Saturday, September 15, 2012

من رسائل القراء 8

انا واحده حياتها متكعبله بشكل كبير جدآ ,, وحقولك اكتر 3 ازمات ف حياتي اللى بسببهم نفسي اخرج برا الدايره المغلقه الوسخه اللى انا فيها دى رغمآ عنى للاسف 

انا كنت قاعده بعيط ف اوضتى وانتى جيتي ف بالى
اول حاجه ان انا من وقت ما اتولدت وانا مش عايشه مع امى وابويا اللى قاعده معاهم اللى هما جيراننا اللى تحتنا وهما متكفلين بيا بكل حاجه , بس امى وابويا قاعدين ف الشقه اللى فوقينا والمفروض اننا زيي عيله واحده ومعانا مفاتيح شقق بعض وكده , المهم يعني ان انا بابا مكنش ليه اى علاقه خالص بحياتى ولا ماديه ولا معنويه ولا انا بحبه , وبقاله شهر ونص قرر ان هو يقعدنى ف البيت وبيقولى يا اما اتحجب او مش حنزل من البيت لغايه لما هو يبقي يموت ومش عاوزنى اروح كورساتى ولا عند اخويا ولا عند اى حد
ومحدش بيحل الازمه .. وانا وديت كل حاجتى عند واحده صاحبتى عشان عاوزه امشي بس خايفه امشي والفلوس اللى معايا تخلص وملاقيش شغل وبردو حفضل قاعده ف بلد مبتتقبلش اى حاجه عدله 

تانى حاجه اللى هيا بردو سبب ف انى عاوزه امشى 
ان انا عندى اربع افراد ف الاسره الوسخه بتاعتى دايمآ ف محاولات تحرش
مع ان منهم اللى متجوز ومبسوط ف جوازه ومنهم اللى عايش ف ايطالى واللى عايش ف ايطاليا دا كان عاوز ينام معايا بشكل كامل وعرض عليا اللى انا عاوزاه او اكلمه مكالمات جنسيه
مع العلم ان الناس دول يا " اخويا وخالى وخالى "

تالت حاجه انى مرتبطه ب حد بس مشكله بردو انه مسيحي , ومش حينفع حتى ناخد شقه ونقعد فيها سوا هنا