Tuesday, October 2, 2012

من رسائل القراء 10

Igot raped aliaa
They raped me in cairo
٦
اقذر بلد هيا مصر
صيع وبلطجيه وحراميه
اخدو كل حاجتي
هدومي وموبيلي ودهبي والايباد والشنطه
اغتصبوني يومين كاملين يا عليا
عارفه حته اسمها المقطم
كنت مع واحد صحبي في عربيته
وضربوه واخدوني ركبوني ميكروباص بالعافيه اكنهم بوليس
هما كان معاهم مسدسات وسكاكين كبيره
اخدوني حته زراعيه جوا بيت في حته اسمها اوسيم
كان بيت ادامه ارض زراعيه كبيره ووراه جبل ضخم
انا اتبهدلت اوي
عملو حاجات مش ادميه
انا مش هقدر ابلغ
اخواتي وعيلتي هيدبحوني يا عليا لو عرفوا
مجتمع وسخ
انا تعبت بدنيا وعملت عمليه البواسير
المشكله انهم صوروني بموبيلي
انا اتعورت في كل جسمي وجالي نزيف
ضربوني جامد
ذلوني ذل مشفتوش ابل كده
هما شايفيني شرموطه
وبتاعت بيوت
شربو برشام وحشيش واعدو يزلوا فيا
عملوني طول اليومين اني كلبه
وعزموا صحابهم عليا
عشان يمشوني مش هتصدقي عملو ايه
خلوني اعمل مع حمار عشان يمشوني
بعد يومين
واعدوا يضحكوا ويصوروني و يضربوني
مكنوش عاوزين يمشوني الا لما اخلي الحمار ينزل
متخيله
انا مش عاوزه اتفضح اودام عيلتي
انا بكره مصر
الراجل صاحب العربيه النقل اللي وصلني وجبلي هدوم اتحرش بيا وانا تعبانه مش ادره افتح عيني
ويقولوا الشعب المصري جدع
ده ازبل شعب في التاريخ
كنت لابسه زي كاش مايوه بس وعريانه تحتيه
حتي الاندو والبرا مرضوش اني اخدهم ومشوني حافيه
تعرفي انهم مكنوش بيرضوا اني اخش الحمام
ويخلوني اعمل حمام اودامهم علي الارض ويضحكوا
انا عمري ما تخيلت ان في ناس كده
خلوني ابوس رجليهم وحاجات تانيه عشان يمشوني ومش راضيين الا بعد يومين
جبولي نزيف اودام وورا
والسته مصعبتش علي حد فيهم
انا صرخت من الوجع لحد ماصوتي راح
وضربوني بمطوه او موس مش عارفه
من ورا
قالولي لاذم يتعلم عليكي
انا عاوذه امشي من مصر
الكلام ده من ٥٧ يوم بالظبط
وتقريبا انا حامل
بس انا اولت لماما
ماما غلبانه ومقهوره
قالتلي اوعي تجيبي سيره لحد ابوكي او اخواتك لو عرفوا هيدبحوني في ساعتها
المشكله انه بعد ماجالي النزيف اودام كملوا تاني
حاسه اني حامل
لو كنت حامل ماما هتوديني لدكتور في اسكندريه يجهضني
انا خايفه يجولي تاني
يوصلولي باي شكل
معاهم كل حجتي الشخصيه